top of page
Zoeken
  • Foto van schrijverreinoutghijs

Camera gestolen

Het ging net goed...

4 jaar was ik ernstig ziek en kon niet naar school...

In de periode dat ik niets meer kon, ontdekte ik een passie voor fotografie. Dit heeft mij geholpen om vol te houden tijdens die lange periode.

Sedert het voorjaar voel ik mij veel beter en heb ik terug meer mogelijkheden.



Het ging net goed...

2 dagen geleden werd mijn rugzak met cameramateriaal gestolen.

Ik ben erg ontgoocheld en boos!

Fotograaf worden is mijn droom. Er werd dus niet zomaar materiaal gestolen, maar alles wat nodig heb voor mijn hobby en mijn studie. Ook mijn schriftje met mijn ideeën en aantekeningen zat er bij.


Het komt wel weer goed maar het vraagt wel veel van mijn energie om alles geregeld te krijgen en mijn fotomateriaal te moeten missen.


Ik hoop dat de nieuwe eigenaar mooie foto's maakt en... ONTPLOFT!! ;)




Hieronder enkele van mijn laatste foto's met mijn camera.


Hopelijk beter nieuws en een paar geweldige foto's in mijn volgende blog.


Reinout



1.210 weergaven2 opmerkingen

Recente blogposts

Alles weergeven

Freedom

bottom of page