top of page
Zoeken
  • Foto van schrijverreinoutghijs

Rolwagen te koop ;)

"Every journey begins with a single step."

Ik koos een kader met deze zin, toen ik letterlijk nog maar 1 stap kon zetten. Ik had nooit gedacht ooit nog 15km te kunnen stappen, maar vandaag is het gelukt!


Dit is hoe ik ging wandelen vanaf 2016 tot ongeveer maart 2020. Er was een periode dat ik zelfs binnenshuis een rolwagen nodig had om mij te verplaatsen. Er stond een bed beneden omdat ik de kracht niet had om naar boven te gaan. De ziekte van Lyme zorgde voor heel veel pijn en volledige uitputting. Het was een lange weg van therapie en revalidatie. Begin 2020 was er een snellere evolutie.

Ik kon kleine wandelingetjes maken waarvan ik de afstand geleidelijk kon opbouwen. Na 10 maand van trage opbouw is het vandaag gelukt om 15km te wandelen.

Net voor kerst is het mij ook gelukt om 10km te lopen. :)

Ik zie 2021 dus zeer hoopvol tegemoet!


Tot in een volgende blog!

Reinout

385 weergaven2 opmerkingen

Recente blogposts

Alles weergeven

Freedom

bottom of page