top of page
Zoeken
  • Foto van schrijverreinoutghijs

Een andere koers

Tijd om vzw Time for Lyme nog eens te helpen! Na mijn postkaartenacties gaan we nu een andere koers. Samen met mijn vrienden van de scouts ga ik op 7 April fietsen t.v.v. Time for Lyme.


Vzw's hebben het nu niet makkelijk. De warmste week was dit jaar niet gericht op het inzamelen van geld. Daarom wou onze scoutsploeg iets op poten zetten. De scouts staat altijd paraat om samen doelen te bereiken. Ik ben dankbaar dat de scouts mij altijd bleef steunen. Ze bleven mij bezoeken toen ik niets meer kon. En als ik een beetje energie had om er even bij te zijn, stond er altijd iemand klaar om de rolwagen te duwen. Zelfs in de Vlaamse Ardennen, bergop in het bos!


We willen nu allemaal de uitdaging aangaan om zoveel mogelijk te fietsen.

Voor elke 2 euro die gedoneerd wordt, zal iemand 1 km fietsen. Het doel is om zoveel mogelijk geld in te zamelen




De boodschap is: Laat de scouts maar afzien! Doneren kan via het rekeningnummer: BE78 7360 4388 5086 Bedragen vanaf 40 euro mogen rechtstreeks naar de vzw worden overgeschreven met de mededeling: "scouts fietst voor Lyme". Het rekeningnummer van Time For Lyme: BE62 0015 4723 3761 (Hierbij ontvangt u een fiscaal attest)


Een enorme dank u wel aan iedereen die reeds doneerde!! Momenteel hebben we dankzij jullie steun € 1097 opgehaald. Ons doel is 2000 euro en met nog een maand te gaan hopen we nog een vitesse hoger te mogen schakelen. Elke euro telt, met jullie steun kan Time for Lyme verder strijden tegen de ziekte.


Gratis helpen?

Dat kan! Door onze actie zo veel mogelijk te delen of door trooper te gebruiken bij je online aankopen. Ga naar https://www.trooper.be/nl/trooperverenigingen/timeforlyme daar vind je links naar je favoriete webshop. Per aankoop die je via deze links doet, geven webshops gemiddeld 5% van jouw aankoop bedrag aan de vzw, jij betaalt zelf niets extra dus gratis!

Je kan ook een trooperbot installeren zodat je altijd makkelijk kan steunen tijdens het schoppen.

Alvast enorm bedankt voor de steun!

Tot in een volgende blog!

Reinout





258 weergaven0 opmerkingen

Recente blogposts

Alles weergeven

Freedom

bottom of page