top of page
Zoeken
  • Foto van schrijverreinoutghijs

Freedom

Lyme.... het is dan stilaan genoeg geweest. Ondanks dat ik mij beter voel, bleek half juli dat de borrelia bacterie nog steeds actief is. Ik was teleurgesteld omdat ik gehoopt had op een afbouw van mijn medicatie en afronding van het ziek-zijn. Fuck de ziekte, de ziekenhuisbezoeken en alle vervelende dingen van de afgelopen jaren.


Gelukkig zijn jullie met zo velen die mij en mijn gezin de voorbije jaren hielpen en blijven steunen. Ik ben jullie daar ontzettend dankbaar voor.


Mijn laatste blog post was 2 juli. Toen vertelde ik over mijn plannen om naar Antwerpen en Gent te gaan. Die uitstappen gingen allemaal goed! De treinrit en de hele dag zonder rolwagen zijn gelukt.

Ik voel mij fysiek beter en mijn rolwagen is op dit moment niet meer nodig. Dit geeft mij terug meer vrijheid.


Hieronder enkele foto's van de leuke fototrip met mijn oma.


Intussen zijn ook mijn lessen terug gestart. Ik volg verder een halve dag per week fotografie en ik hoop ook mijn middelbaar diploma te halen via afstand-volwassenonderwijs. Ik ben vorige week gestart en kan er op mijn eigen tempo aan werken.


Hier nog enkele sfeerbeelden van de vakantie.

Tot in mijn volgende blog!

Reinout


397 weergaven1 opmerking

Recente blogposts

Alles weergeven
bottom of page