top of page
Zoeken
  • Foto van schrijverreinoutghijs

De warmste week!

Er is nog veel onderzoek nodig naar diagnose en behandeling van ziekte van Lyme. Omdat daar veel geld voor nodig is, besliste ik vorig jaar om een actie te doen voor de warmste week.

Van mijn foto's maakte ik postkaarten en kon zo dankzij jullie allen 3300 euro ophalen om Time for Lyme te steunen. Dit jaar maakte ik 2 nieuwe reeksen om opnieuw mee te doen met de warmste week.



1 pakketje is een reeks van 3 verschillende kaarten (+ enveloppen). Dit kost 5 euro(exclusief verzendkosten).

Reeks 3 is mijn nieuwe reeks. Reeks 1 en 2 zijn ook nog beschikbaar. Info en bestellen: postkaarten-for-lyme@hotmail.com of reageer hier beneden. Vermeld het aantal pakjes en het nummer van de gewenste reeks erbij. Giften kunnen op het rekeningnummer: BE78 7360 4388 5086. Deze gifen gaan integraal naar time for lyme. Alvast bedankt!




Alvast bedankt voor de steun!


Tot in mijn volgende blog,

Reinout


158 weergaven2 opmerkingen

Recente blogposts

Alles weergeven
bottom of page