top of page
Zoeken
  • Foto van schrijverreinoutghijs

Hoe fotografie mijn dag kleur geeft.


Mijn dag loopt volgens een vaste indeling, waarin de rust momenten zeer belangrijk zijn.

Op dit moment kan ik al wat vroeger opstaan, maar tot voor kort sliep ik tot 9:30. Tijdens de voormiddag kan ik kort een rustige activiteit doen. Na mijn middagmaal ga ik ongeveer een anderhalf uur rusten. Erna kan ik terug wat aan. De momenten dat ik op ben gaat al veel tijd naar revalidatie, Hippotherapie, doktersbezoeken,... Daarnaast hou ik mij bezig met puzzelen, planten kweken, creatief bezig zijn, postkaartenactie organiseren,... En ik hou me het liefst bezig met fotograferen en foto's bewerken.


In het begin van mijn ziek zijn kon ik bijna niets, maar ik merkte dat aandacht voor de natuur en het fotograferen wel lukte, in de iets betere momenten. Mijn eerste goede foto's waren bloemen ( die jullie misschien kennen van de postkaarten voor de warmste week vorig jaar). Ondertussen fotografeer ik ook graag dieren, en ik krijg ook de kans de jeugdploeg van cercle regelmatig te fotograferen. Zo kan ik verder oefenen en groeien. Het is mijn droom om als ik beter ben fotografie te kunnen studeren.


Hierbij opnieuw een foto. Deze mooie ooievaar kwam ik tegen in Zeeland.


Ik zie jullie in mijn volgende blogpost.

Groetjes, Reinout

350 weergaven3 opmerkingen

Recente blogposts

Alles weergeven
bottom of page