top of page
Zoeken
  • Foto van schrijverreinoutghijs

Quarant-ein-dwerk

Sinds september volg ik een halve dag per week fotografie. Op het moment van inschrijven was het niet zeker dat ik genoeg energie zou hebben en of het allemaal wel zou lukken.

Gelukkig ging het allemaal goed! Mijn gezondheid bleef vooruitgaan en ondertussen heb ik bijna het eerste jaar fotografie afgerond.


Voor mijn eindwerk was ik van plan een reeks te maken over "free runners". Ik volgde al een training mee en had al leuke ideeën. Door corona moest ik zoeken naar een alternatief. Hieronder presenteer ik jullie graag mijn eindwerk met als onderwerp...


Pater Familias



Ik vond het leuk om met zo'n project bezig te zijn! Ik kijk al uit naar het volgende fotografie jaar!


Tot in mijn volgende blog!

Reinout


295 weergaven1 opmerking

Recente blogposts

Alles weergeven
bottom of page