top of page
Zoeken
  • Foto van schrijverreinoutghijs

Versoepelingen

Bijgewerkt op: 3 jul. 2020


Ik spring een gat in de lucht als ik mag fotograferen! ;)

De lockdown die 4 jaar duurde


13 maart gingen we in "lockdown". Voor mij veranderde er toen heel weinig. De halve dag fotografieles werd wel een online les en we konden familie en vrienden niet zien, maar voor de rest kwam ik voor de lockdown ook niet zeer veel buiten.


Ik voel me momenteel veel beter. Ik heb genoeg energie om zonder rolwagen op stap te gaan en ik rust sinds kort niet meer over de middag.


Ik voel me beter en ik hoop dat het zo blijft!

Ik blijf verder opbouwen. Binnenkort reizen mijn zus en ik met de trein naar Antwerpen. Daarna wil ik eens alleen met de trein naar Gent om daar samen met mijn oma foto's te maken.





Foto tijdens 1 van de vele onderzoeken.

De voorbije jaren waren zeer zwaar, zowel voor mij als voor heel mijn gezin. Zij zorgden altijd goed voor mij en hielpen mij om er het beste van te maken.


Ze waren er tijdens mijn vele doktersbezoeken, onderzoeken, ziekenhuisopnames, pijnaanvallen, revalidatie,...


De structuur van het gezin en de uitstappen werden aangepast aan mijn energie en rolwagen. En ze bleven thuis als het niet ging voor mij. Ze klaagden ook niet dat we niet ver op reis konden.


Ik was soms bang het niet te halen, maar mijn mama bleef doorzetten in de zoektocht naar de juiste arts en een goede behandeling!





Hier nog enkele foto's die ik de voorbije periode maakte.






















Tot in mijn volgende blog!

Reinout

354 weergaven2 opmerkingen

Recente blogposts

Alles weergeven
bottom of page